Inga Gusiatina
Mokinės mama
„Aš jaučiuosi tikrai ramiai, man patinka ir mokyklos aplinka, ir saugumas, ir tai, kad vaikai čia yra po padidinimo stiklu – jie yra stebimi. Jeigu kažkas vaikui nesiseka, mokytojas pakviečia, mes individualiai pasikalbame, padiskutuojame, kur reikėtų vaikui pasitempti, kur jam reikia pagalbos.
Ši mokykla neleis atsipalaiduoti (ugdymo prasme) – tai yra motyvuotų ir tikslą turinčių vaikų mokykla, čia dirbti reikia daug. Kaip mano dukra Beatričė sako: „varnų čia gaudyti negali – dirbti reikia daug“. Ir išties ji dirba daug. Kartais aš, kaip mama, pykstu, kad ji dirba per daug valandų, bet manau, kad tai yra labai individualu ir priklauso nuo kiekvieno vaiko greičio, tempo, nuo įvairių asmeninių savybių. Manau, kiekviena šeima tvarkosi pagal save.“
Ramunė Petrauskienė
Tarptautinio bakalaureato programų vadovė
„Klaipėdos licėjus didžiuojasi turėdamas tarptautinio bakalaureato programą, kurią pradėjo įgyvendinti nuo 2020 metų. Tai programa, kuri yra pripažįstama visų tarptautinių universitetų, kur vaikai mokosi anglų kalba ir tikrai nebijo priimti tam tikrus iššūkius. Ši programa apima ir asmenybinį ugdymą, žmonės, baigę šią programą, mąsto globaliai, yra labai empatiški, įsilieja į bendruomenę ir supranta, kad žmogus, gyvendamas bendruomenėje, turi ne tik gauti, bet pirmoje eilėje – duoti.“
Augustinas ir Justinas Jučai
Klaipėdos licėjaus mokiniai
„Klaipėdos licėjuje – mažesnės klasės, todėl artimiau bendraujame. Visi klasėje iš esmės siekiame to paties tikslo: gerai pasirodyti, gerai išlaikyti egzaminus, sėkmingai dalyvauti olimpiadose. Vieno tikslo siekimas mažose klasėse visus labai suartina. Manau, kad tai padaro didelę įtaką. Pati atmosfera visus skatina judėti į priekį. Visoje mokykloje nėra taip, kad klasėse visi gerai sutaria, bet už jos ribų viskas pranyksta. Visame Klaipėdos licėjuje yra kažkas tokio, ko galbūt kitur nėra.
Apie 97 proc. visų šios mokyklos mokinių, ne savo klasės, apskritai visų, žinau vardus. Einant mokyklos koridoriais beveik visus pažįstu.
Mokytojai čia – ypatingai profesionalūs. Nesugalvočiau, ką mokytojai ne taip daro, tiesiog visi – aukščiausio lygio. Manau, kad Klaipėdos licėjus suteikia visas priemones siekti aukščiausių rezultatų, o tuomet pats pasirenki, ar tau tai daryti sunku, ar ne.“
Vilius Tubinas
Klaipėdos licėjaus absolventas
„Manau, kad mokyklos indėlis išties yra labai labai didelis, nes mokytojai visada mus skatindavo mokytis ir visada padėdavo, kai tos pagalbos reikėdavo labiausiai. Tikrai manau, jeigu būčiau mokęsis kitoje mokykloje, nesu tikras, ar būčiau pasiekęs tokius aukštus brandos egzaminų rezultatus.“
Brolis Benediktas Jurčys
Klaipėdos licėjaus dvasinis vadovas
„Aš matau visą tą virsmą, aš pažįstu tuos vaikučius, tas šeimas, kur jie auga. Pažįstu tėvelius, žinoma, ne visus, bet daug jų. Aš matau, kaip šeimos keičiasi – vaikas keičia šeimą. Pasaulis, kuriame mes gyvename, yra greitas, labai egoistiškas, o šie vaikai iš tokio pasaulio lyg atsitraukia ir pradeda galvoti apie tokius dalykus kaip teisingumas, pradeda galvoti apie saikingumą: ar tikrai visko reikia man, gal aš galiu dalintis? Jie susimąsto, ar tikrai man visada save reikia apginti melu, galbūt aš galiu būti visada tiesakalbis? Būtent tai jie gauna: išmintį, teisingumą, saikingumą – visas pagrindines doroves, taip pat ir sąžiningumą. Klaipėdos licėjus yra ta vieta, tas uostas, kur kalbama ir apie dorovę.“