Spalio 28 dieną vyko 3-5 klasių mokinių patyriminė diena. Šią dieną mokiniai gilinosi į meną, finansinį raštingumą, skirtingas profesijas, pasaulio šalis, sportą, tvarumą, ekologiją. Plačiau apie šią dieną:
3a klasės mokiniai pradėjo menų tyrinėjimo kelionę nuo Klaipėdos dramos teatro. Vaikai galėjo pasižvalgyti po užkulisius, slaptus koridorius, drabužinę, dekoracijų sandėlį. Puiki patirtis pažvelgti į teatrą iš artisto perspektyvos.
3 v klasė mokiniai, vykdydami veiklas apie finansinį raštingumą, susitiko su SEB banko atstovėmis, susipažino su pinigų atsiradimo istorija, tyrinėjo senovinius pinigus, žaidė mainų žaidimą, kūrė banko kortelių dizainą. Ekskursijoje po Klaipėdą sužinojo, kad ant Biržos tilto vykdavo prekių mainai, o Anikės aikštėje vyko savaitgaliniai turgūs.
3 PYP F klasės mokiniai susipažino su šešėlių teatro istorija ir technikomis, kūrė savo šešėlių figūras bei vaidino sukurtus scenarijus. Per žaidimus ir praktinius užsiėmimus vaikai mokėsi bendradarbiauti, pažinti emocijų raišką ir stiprinti socialinius bei pažintinius gebėjimus.
Tyrinėdami temą „Kas mus saugo?“, 4 PYP V klasės mokiniai lankėsi Klaipėdos priešgaisrinėje gelbėjimo stotyje, kur susipažino su gaisrininko profesija. Vaikai sužinojo, su kokia įranga tenka dirbti gaisro, avarijos ar kitos nelaimės metu, kokius iššūkius gaisrininkai patiria kasdien. Mokiniai taip pat turėjo galimybę patys „pasimatuoti“ gaisrininko profesiją ir pajusti, ko reikia norint tapti šios atsakingos profesijos atstovu.
4R klasės mokiniai lankėsi Rietavo Oginskių kultūros istorijos muziejuje, kur susipažino su didikų Oginskių nuopelnais krašto istorijai, sužinojo, kur viešoje erdvėje pirmą kartą Lietuvoje buvo įžiebta elektros lemputė.
4 PYP G mokiniai vyko į Klaipėdos Sportininkų namus – muziejų. Domėjomės apie Klaipėdos sportininkų pasiekimus, dalyvavome rungtyse, vaikai buvo apdovanoti diplomais ir medaliais.
4 k klasės mokiniai lankėsi ”Leonardo da Vinčio” interaktyvioje parodoje, kurioje išvydo skraidymo, karo, vandens bei statybos mašinų bei garsiausių paveikslų reprodukcijas. Turėjo galimybę išmėginti sraigtinį sraigtasparnį, pakelti daiktą su kabliaračiu keltuvu. Dienos veiklą užbaigė pramogine veikla boulinge.
5a lankėsi Baltijos jūros gyvūnu reabilitacijos centre ir laive Sūduvis. Edukacinio užsiėmimo metu mokiniai bandė identifikuoti 2050 m. Baltijos aplinką bei ten sutiktus gyvūnus. Provokuojantys gyvūnų pavadinimai – Menkė Celofanus, Ruonis Padangarus, Jūrų kiaulė Naftoena Pramonida, Ežiažuvė Mikroplastus Krapštukedija ir kiti – kvietė tyrinėti vardų kilmę, o per ją ne tik identifikuoti svarbiausias taršos problemas, bet ir ieškoti kūrybiškų sprendimų. Mokiniai laive Sūduvis susipažino su jo istorija, vaikščiojo po erdves, ieškojo užuominų, sužinojo, kokia laivo misija ir kuo jis svarbus.
5 PYP A mokiniai lankėsi Klaipėdos miesto priešgaisrinėje tarnyboje, kur ugniagesiai parodė gaisrų gesinimo įrangą ir nudegusius daiktus, pasakojo apie saugų elgesį. Taip pat apsilankyta UAB „Naujasis turgus“, kur moksleiviai susipažino su smulkiojo verslininko profesija ir prekybos ypatumais. Atlio linksmas užduotis.
5 PYP B mokiniai kūrė projektus apie aplankytas šalis, domėjosi šalių kultūra, simboliais bei įdomiais faktais. Taip pat mokiniai aplankė tarptautinę parodą Pilies muziejuje „Leonardo da Vinčio mašinos”.



























