Kovo mėnuo mūsų mokykloje buvo ypatingas – jis pažymėtas kaip matematikos mėnuo, kupinas smagių veiklų, iššūkių bei atradimų! Ne veltui – juk būtent kovo 14-ąją pasaulyje švenčiama Π diena (3.14), o šia proga mūsų mokiniai aktyviai įsitraukė į įvairias matematines iniciatyvas.
Visų penktų klasių mokiniai dalyvavo Kings tarptautinio matematikos konkurso pirmajame etape, taip pat prisijungė prie „Olympis“ tarptautinio konkurso, kuriame galėjo pasitikrinti savo žinias ir išbandyti jėgas platesniame kontekste.
Kovo 14 d. Π dieną minėjo ir ketvirtų bei penktų klasių mokiniai, kurie ne tik dalyvavo specialiose veiklose, bet ir įsitraukė į ilgiausio Π (pi) skaičiaus po kablelio konkursą. Šio konkurso nugalėtoju tapo 4 klasės mokinys Augustas Beniušis, parašęs net 213 skaitmenų po kablelio – įspūdingas pasiekimas!
Ketvirtos klasės mokiniai, kuriuos moko matematikos mokytojas Lukas Vaitkūnas, atliko projektinį darbą, kuriame lygino transporto priemonių nuvažiuotus atstumus ir laiką. Kai kurie mokiniai prisiminė ir keliones su arkliais, tad projekto metu atsirado įdomių palyginimų tarp kelionių automobiliu ir arkliu. Tai buvo puiki galimybė susieti matematinius skaičiavimus su gyvenimiškais kontekstais.
Tuo tarpu penktokai pamokose su mokytoja Snieguole Stakvilionė gilinosi į apskritimų temą: aiškinosi, kaip senovėje žmonės braižydavo apskritimus, o kaip dabar tai daroma naudojantis skriestuvu, mokėsi apskaičiuoti apskritimo ilgį ir suprasti, kas yra Π (pi) reikšmė ir iš kur ji atsiranda. Tokia praktinė veikla padėjo ne tik įtvirtinti žinias, bet ir suprasti jų pritaikymą kasdienybėje.
Be to, penktokai turėjo ir integruotas matematikos ir dailės pamokas, kurias vedė matematikos mokytoja Snieguolė Stakvilionė ir dailės mokytoja Rita Danielė. Šiose pamokose mokiniai susipažino su simetrijos sąvoka ir kūrė simetriškus karpinius, kūrybiškai taikydami matematines žinias dailėje.
Kovo mėnuo buvo ne tik turiningas, bet ir įkvepiantis visiems mokiniams – jis padėjo gilinti matematinius įgūdžius, ugdė kritinį mąstymą ir dar kartą įrodė, kad matematika – tai ne tik formulės, bet ir kūryba, praktika bei atradimų džiaugsmas.









