Klaipėdos licėjaus mokytojai dalyvavo šiuose kvalifikacijos kėlimo renginiuose:
- Mokymai PYP programos įgyvendinimo dirbtuvės „Making the PYP Happen: Implementing agency (Cat.1)“
- Tarptautinė konferencija „Įtraukusis ugdymas: Švedijos, Norvegijos, Islandijos, Danijos patirtys…“
- Forumas „Asia-Europe Cultural Relations: A look ahead“
- Seminaras „Keys to Success: DP Psychology Paper 3“
- Tarptautinė nuotolinė STEAM konferencija „EdStart Šiauliai 2022“
- Atnaujinto ugdymo turinio diegimas. Kompetencijomis grįstas ugdymas.
- Mokymai „Vertybių kortelės – metodinė priemonė darbui su 8–12 klasių mokiniais – konsultacijoms individualiai ir grupėse“
- Seminaras „Vaikų mokymosi motyvacijos ir pasitikėjimo savimi stiprinimas“
- Praktinės dirbtuvės: kaip kurti empatišką kultūrą mokykloje?
- Mokymai „Įrodymais pagrįstas socialinių emocinių kompetencijų ugdymas, taikant AART (Adaptuota agresyvaus elgesio keitimo treniruotė) ir SPT (Socialinio sąmoningumo lavinimas) programas“
- Forumas „Atnaujintos programos-dirbame naujai“
- Seminaras „Vidurinio ugdymo išorinio vertinimo pokyčiai (planuojami) 2024–2025 mokslo metais – ką svarbu žinoti karjeros specialistui?“
- Seminaras „Patyriminis ugdymas – galimybė mokytis per asmeninę patirtį“
- Seminaras „Mokau(si) su GIS“
- Seminaras „Paauglių emocinė savijauta, konfliktinių situacijų sprendimas“
- Mokymai „Kaip ugdyti vaikų emocinį intelektą?“
- Mokymai „Kaip integruoti informacinį ugdymą?“
- Seminaras „Efektyvus mokymas ir motyvacija“
- Seminaras „Ribų ir loginių pasekmių taikymas mokykloje“
- Seminaras „Neurosensorinės stimuliacijos metodas vaikams su mokymosi sutrikimais, specialiaisiais poreikiais“
- Švietimo pagalbos specialistų konferencija „Augimo laipteliais“
- Mokymai „Probleminio vaikų su ASS elgesio valdymas“
- Seminaras „Kaip ugdyti mokinius turinčius specifinių mokymosi sutrikimų?“
- Seminaras „Specialiųjų ugdymosi poreikių vaikų aplinkos ir mokymo metodų pritaikymas praktikoje“
- Seminaras „Suaugusiųjų pilietinis meninis ugdymas, kaip kūrybinio ir kritinio mąstymo sklaidos galimybės“
- Seminaras „(Įsi)vertinimo duomenų naudojimas tolimesniam pažangos siekui“
- Seminaras „Naujovės anglų kalbos pamokoje: šiuolaikinių mokymo metodų taikymas ir mokymo priemonių atitiktis atnaujintoms bendrojo ugdymo programoms – ar ištekliai pateisins mokyklų lūkesčius“
- Respublikinė konferencija „Kaip 2×2? Matematikos rezultatų ir inovacijų ryšys“
- Respublikinė konferencija „Matematika kaip mąstymo būdas. Patarimai ir idėjos mokytojams“
- Kolegialus mokymasis. Seminaras „Kombinatorikos ir tikimybių mokymas 10–12 (II–IV gimnazijos) klasėse“
- Seminaras „Matematikos turinio mokymo rekomendacijų įgyvendinimo būdai (9-12 klasės)“
- Viešoji konsultacija „Atnaujintas programos turinys kaip prielaida geresniam matematikos mokymui ir mokymuisi“
- Seminaras „Inovatyvių netradicinių metodų taikymas anglų kalbos pamokoje, ugdant skirtingų gebėjimų mokinius“
- Seminaras „Matematikos turinio mokymo rekomendacijų įgyvendinimo būdai (5–8 klasės)“
- Seminaras „Matematinis ugdymas. Praktinė patirtis ir metodai, kaip parengti mokinį egzaminui“
- Nuotolinė VIII respublikinė moksleivių matematikos darbų konferencija
- LMMA konferencija „Pokyčiai mokyklinėje matematikoje“
- Viešoji nuotolinė konsultacija „Pavaduotojų, vadovų lyderystė: naujausi Lietuvos tyrėjų duomenys ir rekomendacijos dėl matematinio samprotavimo tobulinimo. Egzamino rezultatai, matematiniai gabumai, mokymo nuoseklumas, mokytojų kvalifikacija“
- KTU STEAM mokymai mokytojams
- Seminaras „Biologijos mokslo naujovės“
- Seminaras „Biologijos atnaujintų programų įgyvendinimo galimybės“
- Konferencija „Įtraukti ar at(s)itraukti“
- Seminaras „Gamtamokslinis ugdymas pagal atnaujintas bendrąsias programas: tyrinėjame gamtą 5 klasėje“
- Mokymai „Nuo tiriamojo darbo iki brandos darbo“
- Seminaras „Chemijos ugdymo turinio įgyvendinimo galimybės“
- Seminaras „Rašybos ir skyrybos aktualijos. Probleminiai skyrybos aspektai“
- Seminaras „Lyderystė šiuolaikinėje švietimo įstaigoje“
- Seminaras „Sudominimas per ekraną. Televizijos patirtys darbui su mokiniais“
- Seminaras „Skaitymo, rašymo ir kalbėjimo įgūdžių ugdymas mokykloje“
- Seminaras „Atnaujinamos lietuvių k. ir literatūros programos 5 kl. (darbas su pratybomis ,,Lietuvių k. užduotys 5 kl.“
- Seminaras „Kuo svarbi literatūra mokiniui: mokyklos dėmesio vertos knygos“
- Mokymai „Šiuolaikinė lietuvių literatūra pasaulio ir Europos kultūros, istorijos kontekste. Mitai, kuriuose gyvename, arba mitai, kurie gyvena mumyse“
- Internetinė paskaita „Naujo literatūros vadovėlio 5 klasei struktūra ir mokymo(si) galimybės. Serija „Horizontai“
- Mokymai „Dalykinio teksto raiškos ypatumai“
- Seminaras „Lytiškumo formavimasis ir jo sutrikimai psichodinaminiu požiūriu“
- Seminaras „MRU Karjeros akademija – pagalba karjeros specialistams“
- Seminaras „Kokio darbuotojo reikia šiandieninei darbo rinkai?“
- Seminaras „Metodinės priemonės jaunimo konsultavimui. Regioninio karjeros centro rekomendacijos“
- Atestaciniai kursai „Mokytojų ir pagalbos mokiniui specialistų skaitmeninio raštingumo programa“
- Seminaras „Kokių profesijų atstovų reikės 2023–2027 m.? Kaip pakreipti vaiką/jaunuolį, kad profesiją jis pasirinktų teisingai? Mokytojų vaidmuo mokiniams renkantis profesiją“
- Seminaras „Suaugusiųjų pilietinis meninis ugdymas, kaip kūrybinio ir kritinio mąstymo sklaidos galimybė“
- Kūrybinės metodinių priemonių dirbtuvės „Kinas – mokymo priemonė“
- Metodinė valanda „Patirtis mokantis muziejuje“
- OVUP vadovų mokymai Kaune
- Seminaras „Linksmoji kūno perkusija“
- Seminaras „Džiazinio šokio technika – intermedio“
- Seminaras „Augu tam, kad auginčiau kitą“
- Seminaras „Kompetencijos per šokį“
- Seminaras-stovykla „Pirmiausiai užsidėkime deguonies kaukę sau!“
- Seminaras „(Įsi)vertinimo duomenų naudojimas tolimesniam pažangos siekui“
- Seminaras „Ar tikrai verta nerimauti dėl atnaujintos Katalikų tikybos BUP starto?“
- Mokymai „Kaip ugdyti pradinių klasių mokinių matematinius gebėjimus ?“
- Seminaras „STEAM ugdymas lyderystei: Stemukas šviesos karalystėje
- Seminaras „Koks yra mokytojų padėjėjų vaidmuo šiuolaikinėje mokykloje?“
- Mokymai „Dalykų integravimas: kaip suderinti tai, kas atrodo nesuderinama“
- Mokymai „Integraciniai projektai – Kūrybiškumo injekcija“
- Mokymai „Integravimas ir diferencijuotas vertinimas pradiniame ugdyme“
- Mokymai „Kolektyvinė teatro kūryba“
- Atestaciniai kursai „Mokytojų ir pagalbos mokiniui specialistų skaitmeninio raštingumo programa“
- Seminaras „Atnaujinamos lietuvių k. ir literatūros programos 5 kl. (darbas su pratybomis „Lietuvių k. užduotys 5 kl.“
- Seminaras „Mokytojų vaidmuo mokiniams renkantis profesiją“
- Seminaras „Keliaujantis MO muziejus: kultūros įstaigų ir mokyklų bendradarbiavimo patirtys ir galimybės“
- Konferencija „Kaip dirba švietimo lyderiai?“
Klaipėdos licėjaus mokytojų skaityti pranešimai, organizuoti seminarai licėjaus ir kitų mokyklų mokytojams:
- Parengtas kolegialaus mokymosi seminaras „Kombinatorikos ir tikimybių mokymas 10–12 klasėse“
- Parengtas pranešimas „Kaip prisikviesti sėkmės paukštę?“
- Parengta kvalifikacijos tobulinimo programa ir vestas seminaras „Olimpinių vertybių ugdymo programos 2.0“
- Parengtas pranešimas „Ukrainiečių integravimas į ugdymo procesą“
- Parengta kvalifikacijos tobulinimo programa ir vestas seminaras „Olimpinių vertybių ugdymo programos 2.0“